18 februari 2017

Under de rosa molnen

Jag har kommit fram till att jag tycker jätte mycket om att blogga. Jag har alltid tyckt om att skriva. Men jag har liksom inte kommit fram till vad jag vill blogga om, och vad mitt motto är liksom, men NU, det kom i huvudet bara. Jag vill bara skriva som jag känner. Jag vill vara ärlig om vardagen och hur det verkligen är under de rosa molnen. När man är fyrabarnsmamma, så är det inte bara rosa moln. Det vet alla. Jag vill inspirera andra och visa att det går helt fint så här. Jag är lycklig. Lycklig men ändå trött. Jag vill dock inte vara för privat. Jag delar inte allt med hela världen, utan små glimtar av glädje, trötthet, humor, vardag och allt det som hör småbarnslivet till.

Jag vill kunna dela bilder utan att känna att jag måste plocka och städa i varje hörn. Som oftast är det kaos här. Först på kvällen när barnen är i säng har man tid att plocka upp. Det orkar jag inte varje dag heller. Så att. Sånt är livet som småbarnsmamma. Välkommen hit både nya och "gamla" läsare.

(Lite vardagsbilder från denhär månaden bjuder jag på)

Inga kommentarer: