25 oktober 2016

Det som betyder

Hej på er. Trevlig tisdag. Jag hann aldrig uppdatera om det jag bakade till kalaset vi hade i helgen. Jag tänkte visa lite bilder åtminstone. Jag bloggar när jag hinner, har ork och lust. Det är viktigt för mig att det inte blir ett stort press. Känner jag för att dela recept eller andra tankar och funderingar så gör jag det, och ofta har jag tänkt att "ikväll ska jag blogga" , men sen kommer annat emellan. Till exempel en envis tvååring som vill sitta uppe med mamma i soffan till klockan 23.00 en lördagskväll, eller en liten med sjuk mage som vill mysa och bli tröstad, eller en fyraåring som har feber och mår dåligt, eller en syster som kommer på kaffe. SÅNT är viktigare för mig alla gånger. FAMILJEN <3

kalaspojkarna Eliah & Isak



lite av godsakerna 

Inga kommentarer: