07 december 2015

december

Ojdå. Tiden går så fort. Trodde inte det var så länge sen jag bloggade. Haha. Idag känns det bra, för hela helgen har barnen varit sjuka, magsjuka, och jag mådde inte heller så bra. Men nu känns det som vi börjar bli friska.
Idag blir det lite städning på schemat efter sjukstugan. Har två lediga dagar nu som jag ska njuta av. Jobbar onsdag, torsdag, lördag och söndag, alla dagar kvällskiftet. Fredagen ska jag på mannens jobb julmiddag. Så hela veckan är redan fullbokat.. hehe. Men det känns nog helt ok.

Min blogg består mest av vardagsbabbel nu märker jag. Måste försöka hitta nåt lite roligare att skriva om. Nu ska jag iaf förbereda lite morgonmål åt barnen. ( havregröt).


Bjuder på en bild av en glad Isak då vi var i Norge för några veckor sen, och hälsade på min syster och hennes man.

Inga kommentarer: