05 oktober 2015

Mycket på gång

Hej på er. Här ekar det tomt. Jag har haft mycket på gång senaste veckorna, examenstillfälle, jobb, umgåtts med barnen osv. Nu är jag iaf klar med skolan. Väntar på att jag ska godkännas av kommisionen(stavning) haha. Så jag är så gott som färdig närvårdare nu. Tjiiiho vilken känsla.
Jag har jobb fram till nyår, efter det får vi se vad som händer. Hoppas jag får fortsätta vid Emeliehemmet.

Nu närmaste veckorna blir det en del kalasande. Faddersonen fyller till helgen, nästa helg fyller Eliah, och Isak veckan därpå. Vi kommer att slå ihop Eliah och Isaks kalas, och firar båda två nästa lördag.
Det blir nog bra. Eliah väntar så på sitt kalas. Nåmen, nu ska jag försöka plocka undan och sortera lite i alla våra råddor. Det kommer att bli mycket sånt nu innan vi får lagt lägenheten till salu. Målet är att ha den klar för försäljning före jul. Det gör lite ont i hjärtat att sälja, vi trivs så bra. Men det är nog för liten yta för fem personer. Tyvärr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vart ska ni då flytta? köpa hus?

Ingrid Björkskog sa...

Hej. Det vet vi inte ännu. Vi vill ha hus ja, men om vi köper eller bygger nytt har vi inte på klart. :)