12 oktober 2015

Helgen

En fin fin helg har vi haft. Fredag var jag dock inte i tipp topp form. Förkyld o. Stegring. Kände mig mörbultad med andra ord. Lördagen kände jag mig nästan helt återställd. Förståss lite förkyld, men annars ok. På lördagskvällen var vi på kalas och firade barnens kusin, och vår fadderson William. Så trevligt med kalas.

Igår, söndagen fick stora pojkarna fara till Västerby, och vi andra for till Vasa och hälsade på min fina vän, hennes man och deras 3-4 veckors gamla dotter. Ooj va mysig en liten bebis kan va. Riktigt trevligt hade vi. Men kan nog konstatera att Isak inte alls gillar att sitta längre stunder i bilen. Han somnar inte i bilen. På hemvägen somnade han nog, men sov typ 15-20 minut. Haha.
När vi kom hem for jag på en joggingrunda, och samlade lite steg. I jobbet har vi nujust en kampanj som kallas hälsostegen.. roligt att se hur mycket man får på en dag. Det var kanske inte så smart då jag är förkyld, det känns värre idag. Nåja. Det blir väl bra snart ;)

Inga kommentarer: