01 september 2015

välkommen september

Det är redan september. Det är snart ett år sen Isak föddes. Tiden går fort.

Igår började jag mitt första examenstillfälle, och var andra dagen idag. Det går helt bra, fick testa mig på att ta blodprov idag, kanske inte svårt för de som gör det varje dag, men det var nervöst. hehe. Fick sluta tidigare idag och igår så mannen skulle hinna till kvällsskiftet.. och höör ni, min man kommer att byta jobb om en vecka, och han börjar jobba bara morgon.. I am so happy :D Som jag har velat detta, så länge. Det tar otroligt mycket på mig både fysiskt och psykiskt varje vecka han jobbar kväll.. det är nästan som att han är borta varannan vecka. MEN nu slutar det äntligen. Ja. nu ska jag umgås lite med kidsen, kanske det blir parkhäng eller nåt innan de tar natten.

bjuder på en bild, tagen för några veckor sen. (Isak har två tänder sen dess)

Inga kommentarer: