18 september 2015

Freedag

Äntligen fredag. Städning står på schemat. Startade morgonen med att plocka i barnens utekläder och sortera lite. Det börjar bli dåligt med förvaring här hos oss. Jag vill ha ordning och reda, men det vlir kaos i skåpen då det finns för lite förvaring. För varje dag som går ökar min lust att flytta till nåt större. Nåja. Det får jag ta upp i ett annat inlägg. Jag har iaf ledigt heela helgen. Fattar ni vad skönt. Jag älskar att jobba och trivs super bra vid Emeliehemmet, men det är skönt att få vara ledig ibland på helgerna. Har jobbat varje helg nu flera veckor. Inte både lördag o. söndag, men en av dagarna.
Imorgon åker vi kanske iväg till Vasa och hittar på nåt roligt med barnen. Minstingen får någon gärna ta hand om under tiden så vi kan ge all uppmärksamhet åt stora grabbarna. Lillen får annars mycket mera uppmärksamhet känns det som. Han kräver förstås mer i den åldern han är nu, han utvecklas så mycket och håller på och få tänder. Snart går han också.. hjälp.
Nu ska jag fortsätta städa, och jag önskar er alla ett skönt och fint veckoslut. <3
Bjuder på några telefonbilder. Här ser ni mitt hår före o efter. Dåliga bilder, men de får duga ;)

Inga kommentarer: