27 augusti 2015

I'm back

Halloj. Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Ojj så skönt det har varit  att inte alls behöva tänka på att blogga, men jag började smått sakna det. Det har varit så mycket på gång hela sommaren som har tagit min tid. Nu börjar det smått lugna ner sig. Jag ska inte gå så in på detaljer, ville bara meddela att jag är tillbaka och skall fortsätta blogga. Kanske inte varje dag nu till först, men jag hör av mig med jämna mellanrum.
Idag fick jag mail från min lärare att min examensplan var godkänd, så nu skall jag påbörja mitt examenstillfälle. Jag har två olika examenstillfällen kvar, och sen är jag färdig närvårdare. DEN känslan ni, obeskrivligt!
En annan fin nyhet är att jag börjar jobba vid Emeliehemmet 1.oktober och har avtal fram till nyår. Det känns spännande. Nåmen, nu ska jag sluta skriva och önska er en bra dag. Hej!

Inga kommentarer: