12 mars 2015

cute

Denna vecka har jag varit lite småsjuk. Har inte varit på nån jumpa, och har inte kunnat njuta av solen. Det är lite tråkigt. Hoppas jag blir "frisk" snart. Har även öronsus, och tandvärk (en visdomstand på väg ut genom tandköttet) ajaj vad en tand kan bråka. Nåja. Idag tog Matti stora pojkarna med bort, så jag fick egentid med lilleman, det behövdes. Vi hade så kul, och jag hade tid att leka och gosa med honom. Han fick bada, och han skrattade som aldrig förr. Alltså bokstavligen, han var så nöjd när han fick mamma för sig själv <3 oj, vad jag behövde denna egentiden. Nu väntar jag på mannen som är och handlar, sen ska jag äta nån smarrig kvällsmat och säga gonatt. Ha en fin kväll :)

lite bilder på charmtrollet.. VARNING!! bilder på SÖT baby <3



Det här lilla trollet vet hur man ska charma. Man blir alltid så glad av honom, verkligen gladaste babyn som finns. Han kan vara sur, trött, hungrig.. men han ler ändå STORT när man ser på honom, och säger typ "hej" eller nåt annat.

Inga kommentarer: