30 januari 2015

småbarnsliv

Det är så härligt. Så fint. Så vackert. men, det är även tufft och lärorikt.
Det finns SÅ mycket jag skulle kunna skriva, men har på sista tiden delat med mig mindre och mindre, eftersom hur mycket man skulle vilja att alla på nätet förstår och stöder så funkar det inte så, och då håller jag mer för mig själv.
Jag vill säga att efter att jag fått barn har jag lärt mig så otroligt mycket, fastän jag har 7 yngre syskon så är det med egna barn nåt HELT annat. Detta liv jag har nu är PERFEKT. Jag är så tacksam för mina tre barn, ibland säger jag högt till mig själv "Tänk att jag, JAG, Ingrid har TRE barn, tre underbaringar." Det känns overkligt ibland.

Helt ärligt hade jag tänkt skriva ett inlägg om hur jobbig senaste nätterna har varit.. men det blev liksom inte det jag tänkte på när jag skrev rubriken "småbarnsliv" <3

9 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att läsa! <3

Jannike Snellman sa...

:) lyfter på hatten åt dig. Du är duktig <3

Cecilia Björkfors sa...

Visst är det tugnt ibland, men samtidigt ger det säkert väldigt mycket. Strong mama :) (snubblade helt plötsligt över din blogg, inspirerande!)

Ingrid Björkskog sa...

Tack :) <3 va roligt

Ingrid Björkskog sa...

Nåmen tack fina du <3 kram

Ingrid Björkskog sa...

Ja. vissa dagar förstår jag inte själv hur jag har klarat att ta mig igenom.. men ja. Som du säger så ger det vääkdigt mycket. Kärleken till sina barn är ENORM <3 va roligt att du tycker min blogg är inspirerande. Det värmer :) ha en fin dag, och välkommeb igen.

Ingrid Björkskog sa...

Ja. vissa dagar förstår jag inte själv hur jag har klarat att ta mig igenom.. men ja. Som du säger så ger det vääkdigt mycket. Kärleken till sina barn är ENORM <3 va roligt att du tycker min blogg är inspirerande. Det värmer :) ha en fin dag, och välkommeb igen.

Ingrid Björkskog sa...

Nåmen tack fina du <3 kram

Ingrid Björkskog sa...

Tack :) <3 va roligt