06 november 2014

trebarns mamman

Idag är jag första dagen ensam med alla 3. Det kommer nog att gå fint, hoppas jag. Lillen sover ännu, han sover mest hela dagarna, och är vaken längre på natten, hehe. Det går nog inte att svänga på det riktigt ännu tror jag, Jag hoppas det börjar svänga snart iaf. Jag fungerar bäst bara jag får sova på natten, och äldste man i huset stiger upp 5-6 varje morgon, så jag blir nog trött i längden om baby fortsätter vara vaken från 1-3.30 som han har varit de senaste nätterna..

Theo och Eliah äter morgonmål nu, och ser på film, så jag tar det bara lugn nu innan lilleman vaknar :)

det jag är mest nervös över är hur jag ska ha koll på äldre barnen på samma gång som jag ammar, men jag kommer väl på nåt smart ;) tur att vår lägenhet inte är så stor.

Inga kommentarer: