27 november 2014

busungen

Vaknade klockan 4 eller nåt i natt av Theo som höll på. Han skulle på toan osv. sen när han var i säng tänkte jag självklart att han somnar om som vanligt, han brukar somna om efter wc-besök i natten. Så jag somnade skönt bredvid minstingen, och anade fred och ingen fara. När jag vaknar igen då Isak vill ha mat runt klockan 6, är det full belysning i hela huset och Theo har "fest". Han har hittat desinfektions medel, en pumpflaska som jag haft framme nu då alla är lite snoriga och småsjuka. Det har han lyckats pumpa ut i hela soffan, som är en lädersoffa, kanske inte så mild mot lädret. Inte nog med det, så har han också på nåt sätt lirkat upp "kakskåpet" eller vad man nu ska kalla det, det är inte bara en massa kex och kakor där nej, men vi har iaf barnlås på skåpet, annars vore det kris. Där i skåpet har han hittat lite allt möjligt, bland annat kinuskisås.. ääh, ni kan ju tänka er ;) Nåja, jag fick ju börjar morgonen med städning, och barnen somnade om, så här sitter jag nu helt för mig själv. hehe. ganska skönt ändå, då egentid är egentligen inget som finns i min värld mer.

Inga kommentarer: