11 oktober 2014

Sova sova

När man flera nätter i rad får få timmar sömn känns det i kropp och knopp. Jag är så trött om dagarna och hjärnan hänger inte med. Känns lite nervöst att jag kan föda vilken dag som helst, och att jag är så trött. Var ska jag få den energien från liksom. Man får väl energi vid förlossningen antar jag men. När mamma är sur och gnällig är också barnen det. Får så dåligt samvete ibland då jag blir arg för nästan ingenting. Jag blir arg på allt och alla. Känner någon igen sig? Hujja. Lite klagan från en höggravid suris, hehe.

Oj vad jag önskar att vi hade ett extra sovrum så killarna kunde sova i skilda rum. De väcker varann flera gånger per natt, och säger godmorgon kl.5 VARJE DAG..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du står ju inför en väldit stor uppgift snart, att föda fram ett barn! Du behöver massvis med vila innan. Jag tycker du ska be din man att ta barnen på helgen så du får sova ut. Och så kan du försöka fixa barnvakt på dagarna, och vila då också. Spelar ingen roll om du somnar eller inte, men ligg i sängen och gör ingenting! :-)