20 oktober 2014

Läget

Idag är dagen, den dagen man räknat ner till i månader, men ingen baby ännu. Var till rådgivningen just, och allt såg nog bra ut, men ändå ville dom att jag skulle ligga i ctg-kurvan en stund, så jag hamnar väl till Kokkola eller stan idag, vi får se hur det blir. Var pga av hjärtljuden och nån blödning de ville ha mig i kurvan, inget oroande eller så men bara för att kolla.

Annars mår gravida jag superbra. Jag är piggare än vanligt?! foglossningen borta,, och ja, det känns nästan inte att jag är gravid just nu, förutom magen då som inte går att undvika.. hehe. MEN det betyder inte att jag vill vara gravid mer, lilleman får gärna komma, fast NU! spännande tider, går ju bara å väntar på att det ska göra ONT, riktigt ont .. heehe :)

1 kommentar:

Daniel sa...

I enjoyed reading this