30 oktober 2014

bubblan

Lever ännu i bebisbubblan, men kommer mer och mer i vardagen för varje dag som går. Vi njuter verkligen nu, och pappan i huset är pappaledig ännu en vecka, det uppskattas <3 lillebror är så ljuvlig, så härlig och helt perfekt. Han sover, äter, sover och äter. hehe. Tack vare min underbara man så får jag vila så mycket jag bara vill, och han sköter hushållet, och jag hoppar in nu som då, när jag känner mig piggare.
Jag är så mycket piggare och gladare efter denna förlossning, och jag återhämtar mig bra. Tänk hur fantastisk en kvinnas kropp är.

Jag tänker allt mer på hur det ska gå att vara ensam med alla tre om en vecka, men det kommer nog att gå fint. Nu ska jag bara njuta :)




4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin liten pojke ni fått!

Anonym sa...

Vackert med en helt ny människa ! All lycka till eran familj!

Ingrid Björkskog sa...

Tack så mycket! :)

Linda sa...

En sån sötnos! :)