22 september 2014

Vecka 37

Ojoj. Det är endast 28 dagar kvar till BF. Kan inte fatta det. Denna graviditet känns overkligt kort. Jag har inte haft nå större besvär än så länge, och jag vet att jag kommer nog bli vansinnigt trött på att vara gravid innan babyn hinner komma. Så nu ska jag njuta så länge det känns bra. Med handen på hjärtat så har detta varit den bästa och skönaste graviditet av alla tre. MEN det är ju ingen garanti för att allt går bra i slutändan, men det hoppas vi och ber för.
Mina besvär nu för tiden är:
-foglossning, ibland går jag inte normalt.
-tryck neråt hela tiden, så springer ofta på wc.
-spring i benen när jag ska sova, och sendragning på morgonen.
-äter bara små portioner då det känns som det kommer upp igen.
-jag hinner inte upp barnen om de springer iväg utomhus..hehe.
-anfådd som bara den.
-vaknar på natten när jag ska svänga mig, pga foglossningen.
-plus lite andra småsaker som hör till.
Alltså inget som jag inte kan leva med några veckor till undervärket kommer. Det är det värt..

2 kommentarer: