17 september 2014

Växer

Alltså mina små busfrön växer som bara den, hänger inte riktigt med konstaterade jag här om dagen då jag mätte deras fötter, bara för att se vilken storlek de behöver. Jag köpte begagnade kuoma skor för nån vecka sen i storlek 26 åt Theo, han har just börjat med den storleken, men när vi provade var de nästan lite för små med sockor och allt. Han hade 25 förra vintern, som då var lite stora?! Jag hade tänkt att Eliah sku ta 25:orna denna vinter och Theo 26. MEN, när jag mätte Eliahs fot så var den bara en halv cm kortare än Theos.. WHAT.. de har ju i princip lika stora fötter, och Eliahs är bredare än Theos. Eliah växer verkligen ikapp storebror. Får väl köpa 27:or åt båda, eller kanske 26:orna går åt Eliah.. nå vi får se ;)

Nu får de allt sluta växa.. eller så inte, men bara för en liten stund ^^

Inga kommentarer: