04 september 2014

Torsdag

Idag har vi haft en fin och lugn dag. Bara jag och kidsen. Från morgonen for vi och handlade lite smått, har inget annat val än att ha dem med när Matti jobbar dubbelskift.. annars blir vi ju utan mat. Sen hem med varor och så till det efterlängtade familjecafe. Theo har väntat så på att det ska börja igen efter sommaren. Båda barnen hade kul och lekte bra. När vi kom hem skulle barnen vila, men ingen somnade. Vi lagade mat och for ut, knäppte lite bilder med min nya telefon, som då är en kameratelefon. Jag är riktigt nöjd med den. När vi kom in någon timme senare fick barnen plaska och bada lite innan kvällsmaten. Eliah har somnat nu och Theo ska snart i säng. Är nöjd med dagen.. :) bilderna jag visar är tagna idag med min telefon, oredigerade.

Inga kommentarer: