30 september 2014

Glädje

Alla ni som varit gravid och gått runt och kännt sig som en flodhäst vet hur det känns. Det är inte så kul alltid att få kommentaren som att kinderna är så runda och goda, och att man har blivit så stor, fast ingen menar ju något illa med det, men ja, ni förstår.. Man vet ju liksom själv att man är stor. Denna graviditet har faktiskt så gott ingen kommenterat det, utan flera har sagt att jag har så fin mage, gullig mage m.m. och att jag ser fin ut som gravid, och att jag ser pigg och smidig ut. Det värmer mitt hjärta, och jag blir så glad att jag går och tänker på det länge efter, det ni. Jag har annars dålig självförtroende och svårt att ta till mig "snälla" saker, utan bara de som är lite negativa, men jag har faktiskt tagit åt mig nu, och det gör att jag mår mycket bättre och känner mig piggare. Tack ni som värmer <3

Inga kommentarer: