25 september 2014

...

Ibland vill man bara dra täcket över huvudet och sova tills barnen är 10 år, eller tills någon annan lär dom lite förstånd. heh. Vissa dagar tycker mitt ena barn att han bestämmer allt, och lockar med sin bror på en massa "skoj", och brodern har inget emot det. Och allt de hittar på är såna saker man helst inte ska göra. Igår OCH i förrgår var stora killens säng och golvet i deras rum nerdränkt med fairy, det är ju tydligen hur kul som helst att kippa saker på golvet.. som gröt, mjölk, vatten och sen fnittrar man. hmm ja. ibland vill man tillbaka under täcket, eller hur..

det som jag skrev är nog tyvärr bara en liten del av hyssen.!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tru meg, det kommer en tid når du ligger våken på natta og bekymre deg om kor dem e og ka dem driv med. Da kommer du til å savne den her tida!Hilsen tante. Klem <3

Ingrid Björkskog sa...

Joda, det trur ä nåkk. Men nån gang så koke det nesten over, speciellt Theo e dn aldern nu så han teste kor langt han kan gå.. hehe :) <3

Anonym sa...

Ååh vad jag känner igen mig! Någon fairy har mina barn ännu inte hittat, men mjölk, yoghurt osv i hela köket är inte roligt. Hur hinner dom?

Ingrid Björkskog sa...

Haha, ja du, jag förstår inte hur dom hinner´. Man vågar ju nästan inte gå på toaletten ibland heller. Det är ändå ganska häftigt att se ibland vad dom kan hitta på, varifrån får dom alla ideer? :)