09 september 2014

blandat

Hej på er. Här går dagarna som vanligt. I helgen hade vi fullt upp, kalas fredag och söndag, och på lördagen var vi ut och äta från mannens jobb. Vi fick också resten av bastun hem, så nu kan vi äntligen bada bastu, den blev färdig igår. Vi har ju som sagt en del småfix som aldrig verkar bli färdig här hemma,, hehe.

Annars är jag nu i vecka 35, alltså sjukt vad veckorna flyger, Nu känner jag tydligt själv att babyn svängt sig, om den fixerat sig kan jag inte säga, men har haft "fixeringsvärk", såna stickningar nere imagen, som små knivar så ja.. men det är ju iaf inte länge kvar. På torsdag ska jag till rådgivning, så då får jag höra hjärtljuden igen <3 och nästa veckas fredag är det dags för sista ultraljudet, så spännande.

Igår och idag har jag haft en ökad baklust, igår rensade jag färdig lingonen, och jag bakade äppelkaka på goda självplockade äpplen, och jag lagade en knäckebrödssmet som skall stå över natten som jag gräddade idag.. så goda knäckebröd på bara frön, vatten och olja. Idag ska jag koka lingonsylt och baka lingonkaka, mums! Ikväll måste jag även hinna med en skoluppgift som borde vara klar snart. Hejdå så länge ;)

Inga kommentarer: