04 augusti 2014

Stress morsan

Jag är inne i en liten stressperiod. Theo fyller snart år, och det ska bakas, något jag annars tycker om, men känns i bland som man har mycket på en och samma gång. Nästa vecka börjar jag i skolan igen, jag skulle mest av allt bara ha ledigt från sånt nu innan baby kommer, men har ju så lite kvar.. Undrar om denna stressen har nåt med graviditeten att göra?? Att jag vill att huset ska vara super rent och allt ska vara tipptopp? Någon som känner igen sig? Hehe ;) huuh. Blir slut i knopp och kropp av allt stress.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e likadan, allt ska vara tipp topp hejla tin annars får ja spader! Men vet int heller om he har naa me graviditeten att göra ;) /heli

Ingrid Björkskog sa...

Hehe. Ja, man blir jo allt slut av ti ba tänk på allt som sku böv jöras. Ja tror ja har hört nagang att man kan va liti sålejs tå man e gravid ;)