13 augusti 2014

Börjar kännas

Ja, det går väl inte att undvika att jag är gravid numera, med stora kulan. Det är nu jag börjar känna det på riktigt. Foglossningen smyger sig på mer och mer, och kondisen, jaa. Är anfådd på en gång. Annars har jag fått må bra, och det är jag så oändligt tacksam för. Ibland får jag dåligt samvete som klagar för lite foglossning, men jag tycker ju det är jobbigt.. Så ja ;) hehe. Till en annan sak, så får jag även dåligt samvete då jag inte orkar som förr. Jag tycker det är tungt att fara ut med barnen när Matti är i jobbet, eftersom de springer iväg hela tiden, så det blir ju värsta jumpapasset, jag orkar bara inte hela tiden. Men de ÄLSKAR att vara ute.. Sååe :/
Det är kanske svårt att förstå för de som aldrig varit gravid, eller aldrig haft småbarn på samma gång.. Det är svårt att förklara hur det känns. Men oj vad vi väntar på lillebror nu <3 så älskad från första stund <3

Inga kommentarer: