07 juni 2014

Tja

Oj vad tiden flyger iväg när det är fint väder. Bloggen glöms bort helt totalt. Nu sitter barnen och ser på nåt barnprogram och jag bloggar via telefonen, orkar inte ta fram datorn. Hehe.
Vi mår annars bra. Förutom Theos eksem som bara blir värre i solen?? Jag blir så fustrerad så det inte är klokt. Ibland när han klöser sig och gråter för att det gör ont släpper nog jag i smyg en och annan tår med, för JA.. Det är så tungt att se honom lida. Vi har ju kört glutenfritt nu i typ 3 veckor, men inga förbättringar ännu.. Vi kör vidare.
Sådär annars så mårar vi åpå. Dagarna går, och Mattis semester närmar sig, och vi ska njuta såå. Vi ska en sväng till mitt hemland i år också, alltså Norge :) mina föräldrar o syskonen som bor hemma är där nu, och jag vill också!! Men jag får vänta några veckor ännu. Hehe. Ha en fin dag ;)

Inga kommentarer: