10 juni 2014

Tisdag

Idag har jag och barnet haft en lugn hemmadag. Matti jobbar kväll, och "min familj" är i Norge, och syster Ida i södern så vi får sysselsätta oss själv, vilket jag är dålig på. Vi brukar som oftast "hänga" med nån när matti jobbar kväll. Jag var och handlade innan Matti for så det var undangjort, och sen har jag dammsugit och städat wc, mest som tidsfördriv. hehe. Vi har lagat mat, lekt med lego, varit ute, cyklat och haft roligt! En helt vanlig dag hos familjen Björkskog.
Imorgon ska jag på hjärtultraljud, och då får jag väl svaren från då jag hade holter, och blodproven de tog då. Efter det ska jag till svägerskan på Tupperware party, det blir nog kul :)

Lite bilder på oss från idag. Theos eksem är nu mycket bättre igen, har kört mycket med ekologisk kokosolja, kanske det hjälper, plus att han fortfarande äter glutenfritt. Vi får se!




Inga kommentarer: