25 juni 2014

Rubriklös

Idag är det onsdag redan. Dagarna flyger iväg. Denna vecka har bjudit på en del redan. Måndagen for vi till Västerby efter Eliahs dagsvila, vi lagade god pizza till allihop och sen ut på en promenad. Det var inte det enklaste att hålla koll på Theo med balnanscykeln efter den farliga västerbyvägen. Oj vad jag ogillar den, bilarna kommer inte direkt sakta. Vi for till en liten lekpark i Kroka. Benedikte och Linnea kom med mig hem sen, och lite senare kom min syster Ida och min vän Ida och hälsade på. De överraskade mig totalt med leksaker de köpt åt barnen, och inte nog med det så ger de en stor väska full med kläder åt alla tre pojkarna..jag blev helt utan ord. Alltså vem gör sånt. Tänk vad underbara vänner man har, är så otroligt tacksam. Det var verkligen månadens eller årets goda gärning.

Igår var en hemmadag, benne och Linnea kom hit igår också och vi gjorde inte så mycket, men trevligt med besök :)

Inga kommentarer: