03 maj 2014

Nå NU!

Nu funkar det igen att blogga från datorn. Var egentligen inte så invecklat, men nåja nu är det fixat av min käre man. Tänkte bara hälsa och säga att vi har haft en underbar vappen och helg. Min moster o. hennes familj från Norge är och hälsar på i Finland, och det är alltid kul att träffas, man ser ju inte dom så ofta numera, så dom råkade vi på torsdagen. Idag har vi hållit på här ute hela dagen.. och barnen somnade bums för ca.20 minuter sen, helt utmattade var de små kropparna. Nu ska vi bara ha en myskväll jag och min man, kanske lagar vi nåt gott, vi får se :)

Till lite annat.. Theos eksem/utslag har blivit värre på sista tiden och nu tänkte vi testa HELT total mjölkfri diet i två veckor och se om det blir bättre. Idag har vi varit och handlat lite mjölkfria grejer så vi kan laga mjölkfri sås mm. Det jag hoppades på var kanske lite tips på mjölfria maträtter, kex jaa allt.. kom gärna med recept och förslag. skulle vara jättetacksam :)

Inga kommentarer: