09 april 2014

Uppdate

Hej. Usch vad länge sen jag har bloggat nu. Har bara inte orkat. Dessutom har laptopen varit med om en liten olycka, som den inte överlevde, och jag har inte orkat gå upp på loftet bara för att blogga. Nu bloggar jag från telefon. Funkar helt fint det med, men inga bra bilder. vi mår nog bra för den som funderar. Barnen är lite snoriga, men annars bra. Vi försöker sluta med blöjan åt Theo, och det går inte så bra om jag ska vara ärlig. Han kan sitta på pottan/wc-stolen men det kommer ingenting, utan allt kommer i underbyxorna. Så ja.. har köpt klistermärken nu som han skall få klistra upp varje gång det kommer i pottan. Så vi kör vidare och ser vart det leder. Skolan går också bra, har en del hemuppgifter att laga nu, så det börjar jag med idag. Jaa. Det flyter på.. en liten uppdate bara på hur det ligger till. Hehe. Ha en fin dag!

Inga kommentarer: