05 mars 2014

Prov & Loppis

Hej, ursäkta frånvaron, har läst på prov nu all ledig tid nästan, så har inte riktigt haft tid. Har prov nästa tisdag, och ännu en del instuderingsfrågor kvar, så det kommer kanske att vara lite tomt här de närmaste dagarna.
Annars går det fint med oss, jag får ju knappt nån tid med läxor dagtid då barnen är vaken, så vi har jo ändå gjort en del andra saker. Igår var vi nog bara hemma, jag var ju i skolan på kvällen, så två av mina systrar var här med barnen. Idag har vi varit hos mina föräldrars, och jag var en sväng till "kontoret" och printade ut lite till skolan. Sen kom jag på att jag ville till loppis, och det var flera som hängde på, så vi for hem snabbt, barnen åt gröt, Eliah fick stanna hemma med Linnea o.Anders, då han ändå skulle sova strax, och Theo älskar ju loppis så han fick komma med :) Hittade inte så mycket det var faktiskt många tomma bord, men ja, kul att kolla lite ändå. Det var lite update från mej! :)

Inga kommentarer: