08 mars 2014

Jejeje

Nu är det helg. Äntligen får jag läsa ordentligt på provet. Matti har jobbat kväll denna veckan så.
Igår och på torsdag höll vi på me nåt hela tiden tycker jag. Ingen lugn och ro haha. Torsdag var vi på familjecafe, sen for vi till stan med Alice, jag och barnen då. När vi kom hem somnade barnen och sov ca.3 timmar!!? Och jag lagade soppa. Hann bara äta och så for jag till skolan. Ooch igår städade jag hela huset, dit for ca.2 timmar, efter att barnen sovit dagsvilan for vi till V-by. Mamma och några andra skulle till loppis så vi hängde på. Och en liten sväng til Halpa Halli, blev det också. Köpte en jacka och tunna utebyxor åt mig, för 20 euro från halpa halli.. heh :) vi kom hem runt 19. Barnen åt och badade, och somnade direkt.. :) dagens kids på bild. Svårfångad är de.

Inga kommentarer: