21 mars 2014

Fredag

Idag blev jag väckt klockan 5 igen av en lite busunge. hehe. Vi blev bjuden på god lunch hos min syster 11 tiden, så vi for dit en stund, och Eliah sov ute i vagnen. När vi kom hem slocknade Theo, och båda sov till ca.15, så jag fick vila en stund och laga mat i lugn och ro. Så skulle jag ju städa, men vi tog det enkelt med dammsugaren jag och Theo, och torkade lite damm från hyllor, så fick det va bra. Barnen fick bada och så kom Matti hem, han slutar 18 på fredagar, då han har kvällskifte :) De åt kvällsgröt, jag och Matti åt kebab och franska, inte korv görans, utan hemlagad. Theo fick vänta tills Eliah somnade, så han fick lite popcorn som han väntat på hela dagen, och så fick han se på mumin.. och nu sover båda två. Härligt. Ha en fin helg!

minstingen efter badet, och han har hittat nappen nånstans, och då åker den i mun på en gång.. hehe sötis. (ni behöver ju inte kolla på hålet i lampan bakom, som våran stora kille så fint har lagat)

Theo fredagsmyser med popcorn och mumin, nya mattan från Ellos kom idag, passade perfekt.. NÖJD :)

Inga kommentarer: