21 mars 2014

Fisk

Oj vad dåligt samvete man får då man tänker på fisk.. jag älskar fisk. Nästan alla sorter. Men jag är urdålig på att laga fisk till middag. Någon sällan gång händer det. Lax som är fruktansvärt gott kostar ju en hel del också, men nån gång måste man jo unna sig. Jag måste bli bättre på att laga fisk. Igår skötte svärmor barnen då jag var i skolan, och då jag körde dit dom blev jag också bjuden på mat.. torsk med potatis och bacon, något av det bästa jag vet :)) och ida lagade jag citrontorsk med gräddfilsås och potatis.. sååå gött ;) hehe .. det var bara mina tankar om fisk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Prioritera så har du nog råd till fisk,, fisk e ju viktig att äta !

jennika grankulla sa...

Inkku du har no na moralkärringa jä som tror att int du kan tänk na sjölv ;)

Ingrid Björkskog sa...

Hehe. Ja. Int eri väl så enkelt alltjämt ;)