25 februari 2014

tankar och funderingar en tisdags morgon

Är det februari eller? Gräset är GRÖNT och det är flera plusgrader. Vi har inte haft nån vinter i år, känns det som. Nåja, nu väntar vi på våren och sommaren och struntar i att vänta på snön.

bild: lånad från google


Igår somnade jag runt midnatt, så det var ju skönt, men då ville Eliah stiga upp klockan 6!? Han vaknade nog av Matti som for till jobbet, så här har det varit full rulle några timmar redan. Idag måste jag städa och städa, vet inte vad jag har för fel, men tycker det hela tiden är så smutsigt och råddigt hur mycket jag än städar, hmm ja, det är väl solen som lyser in så allt syns, hehe :)

bild: lånad från google

Sen lite andra funderingar, jag skulle så vilja göra nåt häftigt med vårt sovrum och barnrummet, är så trött på hur det ser ut, men får inga ideer på hur jag vill ha det, plus att det kostar pengar om man skall ha nytt. kanske man skulle laga nåt eget, hmm. 

Inga kommentarer: