18 januari 2014

saturday

Nåja. Vi lever och mår bra, förutom förkylningen som har drabbat mig med, men det är inte så farligt. Skolan går bra, och jag försöker hänga med i svängarna, jag har ju hoppat in i en klass som e på sista året nu, och efter som det är vuxenutbildning, och vi bara ha två kvällar skola i veckan går det rätt så fort framåt, men jag har lagat färdigt två skolarbeten som inte behöver vara inlämnad ännu på en stund, så det är ju skönt.

Idag har vi ingenting speciellt på agendan, och utomhus temperaturen är ju inte den bästa, -22. Solen lyser så fint och det är otroligt vackert, men KALLT. Eliah sover inomhus, då det är kallare än jag har satt min gräns, på -20, och en sak som inte är så bra då, är ju att Theo inte får sin dagssömn, eftersom dom delar rum, och kan inte sova i samma rum dagtid, då gör dom allt annat än sover. Nåja, vi får ta det som det kommer.

Igår var vi borta ALL DAY LONG, på förmiddagen for vi till Fäboda och hälsa på Cissi, Lova och lille Oliver. Cissi kokade god maletkött soppa till lunch, och barnen lekte. Sen for vi hem, och jag sprang in och hämtade några blöjor, sen for vi till mammas kontor och printade ut skolpapper, och Theo tyckte det var kul när pappren kom ut, haha, han var stolt när han fick hjälpa till, och sen bar det iväg till Västerby, och där var vi några timmar, så hem igen, byta kläder och fixa sig, och så blev det födelsedags firande hos Lars och Jennika, det var Lars som vi firade då. jaa, så vi kom hem ca. 20.30 :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: