12 januari 2014

Ett nytt år

Hej på er. Sen sist har det hunnit bli nytt år, och det har nog hänt en del. Jag har börjat i skolan, och det går nog helt bra. Skall bli skönt att få det färdigt. Barnen mår bra, men är lite snoriga just nu. Jaa, dagarna flyter på.

Idag har vi nog haft en lat dag. Dagen startade med sovmorgon för mig, när jag steg upp var Eliah ute och sov, och Theo for efter stund och vila. Så jag åt morgonmål tog disken och satte mig ner med en kaffekopp! Lite senare laga Matti god mat, och vi åt. Sen har vi bara varit inomhus idag och lekt, och busat. När barnen tog kvällen ca.19.30 sprang jag 15minuters länk, på nya löpbandet som jag fick av älsklingen i julklapp :) tummen upp för den. Sen ca. 15-20 minuters styrketräning, och jag avslutade med spaghetti armar.

Och nyss åt vi gårdagens middagsrester: Tacos :) nami.

sen lite bilder




 Eliah dreglar som bara den, ännu mer när han är förkyld.



 Jaa, vi har faktiskt klippt bort lilltrollets gulliga hår. Ångrar nu, men det var så tjockt och bara i vägen för honom. 

Theo tycker om att ligga "intorrad" i täcket när han vaknar från dagsvilan, helst i mamma eller pappas famn :) myysigt tycker vi, då det är endast då man får mysa med honom, annars är det full fart hela tiden :)


Inga kommentarer: