23 januari 2014

Bloggtorka

Usch, har riktigt bloggtorka nu. Annars brukar jag ha en massa ideer om vad jag skall skriva, men sen är det bara tomt. Hmm. Jag brukar inte planera nåt inlägg på förhand utan skriver bara vad som finns i mitt huvud just då. Just nu är huvudet ganska tomt. Höhö. Nåmen, jag börjar bli friskare för den som är intresserad, har varit ganska uslit hela veckan. Lite stegring har jag haft också. Nu är jag inte ont i halsen eller öronen mer, bara lita snorig. Haha. Ikväll ska jag till skolan, och det är bara kul. Lite relax från vardagen. Ida sköter barnen, det är Mattis kväll vecka, och nästa vecka är han på resa med jobbet hela veckan, måndag till fredag. Dom skall till England, kul för honom :)
Nåja, Theo sover och Eliah leker, broiler i ugnen. Sköna vardag :)

Inga kommentarer: