10 december 2013

Vi slapp inte undan vi heller..

Idag spenderade vi hela förmiddagen åt att baka bröd. Nam så gott det blev. Sen for Matti till jobbet och jag slängde barnen i bilen och for till Västerby. Där åt vi pizza och bara var. Eliah var nog lite gnällig och sur, som han ju varit på sista tiden :/ suck, så jag tänkte nog inte nåt mer på det. Han ville vara i famnen som vanligt, men jag tyckte nog han var lite "extra" famnsjuk. Jag stod med honom i famnen, och skämtade lite när jag sa åt mamma att han håller väl på å  blir sjuk.. "hoppas han blir sjuk före julafton om han nu måste blirsjuk" sa jag, sekunden efter spydde han över min axel och rygg, sen kom det bara mer och mer... såja, nu är han sjuk, hoppas vi andra hålls friska iallafall. Jag känner mig lite halvsjuk.. nää, usch, jag VILL INTE. har inte tid.. :/

Inga kommentarer: