29 november 2013

Fredagkväll

Jag orkade inte städa idag. Körde ett varv med dammsugaren och dammade lite. Matti jobbar ju kväll, så jag och kidsen har busat hela dagen. Vi åt Italian pata till middag, och sen körde vi med plättar. Vi har lekt med klossar, ritat, lyssnat på sånger och barnen har badat. Nu skall jag vara ärlig och säga, OJ vad skönt när Mattis "kvälls" vecka är över.. speciellt denhär veckan har tagit på mig, jag är helt slut i kropp och själ. Jag har haft problem med sömnen igen.. somnar inte. suck! Avslappningstips? Jag får värsta ångest när kvällen närmar sig, och jag vet att jag måste sova, men KAN INTE!

Nu är jag så sjuukt sugen på nåt godis, men nope, när Matti slutar är allt stängt för dagen! (jag får bara äta gott 1 gång i veckan) kör med lite godisstrejk!









2 kommentarer:

Annika sa...

Alltså de är så söta barnen dina:)

Ingrid Björkskog sa...

Tack. det tycker jag med :)