03 oktober 2013

länge sen

Hej, heeh länge sen igen. Sista tiden har jag varit trött och inte orkat med så mycket extra. Nu går det bättre åtminstone. För er som undrar så har jag lite problem med sömnen, jag har svårt att somna på kvällarna, och ligger vaken nästan till morgonen, och tuppar av dom sista timmarna innan det är dags att stiga upp, så ni kan ju förstå att man blir trött då. Nu har jag fått sömnmedicin att sova på, men det skall absolut inte bli någon vana. Jag har sovit två nätter nu på dom, så nästa natt skall jag försöka utan.

annars så har det hänt lite, Eliah tar några steg nu, han har länge kunnat stiga upp utan stöd, och står läänge, men inte vågat sig framåt, men han tar 2-4 steg och sen ger han upp, hehe. Han är en liten busig kille, och mammas pojke.

Vi gav upp med Theos pottträning, så vi får ta nya tag en annan gång, men nu vill han helst inte göra nummer 2 i blöjan.

Sen lite bilder från igår!





 

När jag steg upp för ca en timme sen var bara Theo vaken, så jag tänkte att jag skulle smyga honom ur rummet så inte Eliah vaknade, så man kanske fick en lite lugnare stund från morgonen, det gick bra, Eliah sov vidare.. MEN tror ni inte Theo ville in i rummet hela tiden och hämta både det ena och det andra.. (han ville att Eliah skulle vakna) så Eliah vaknade och Theo blev happy <3 hehe

Inga kommentarer: