18 oktober 2013

Fredag

Äntligen fredag efter en ganska jobbig vecka. Eliah har nån tand på gång tror jag. Dessutom har han fyllt ett år sen sist. Gullet blir stor. Tiden går så fort, man hinner knappt med. Han kan ju nästan gå helt ordentligt nu.. stora killen.
Han har också haft feber, och nu har fått nå röda prickar runt munnen och på andra ställen i ansiktet. Jag har ingen aning vad det kan vara. Om det inte går bort snart får man ju kanske börja kolla om han har nå allergier.

Det jag menade med jobbig vecka är att Eliah har blivit så gnällig. Bara gnäll hela tiden. Ingenting är liksom bra :/ nåja, det är väl bara en period, det blir väl bra.. men ärligt så kan jag säga att man blir rätt så trött på honom ibland.. men doms fina stunderna han är glad och nöjd ger så mycket energi, för han är en sånn liten charmis.

Imorgon firar vi charmtrollet. Så ikväll när barnen sover skall det bakas. Orkar liksom inte när dom springer på och vill ha uppmärksomhet, och att hjälpa till är inget alternativ. Hehe.

Till sist önskar jag er ett trevligt veckoslut :)

(Hittat säng åt theo, men vi kommer inte att börja använda den ännu då han inte slipper ur spjälsängen ännu)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Skjönne däi godt..här e d åsså bare gnell,mengang man bynne å vaske eller bake så ska ho bare väre i fange..Men ongan e smart å vet att däm ska bynne å sjarmere når tålmodiheta bynne å gå nedåver :P Det e jo d som gjör att man får energi :) Vi sku funne på nåt en dag? :D

Ingrid Björkskog sa...

Ja, dem e så söt og god (nån gang) hehe. Ja d sku vi kunna gjort! :D