01 september 2013

Vad händer!

Hej på er från en usel bloggare. Nu är det september och vädret är ännu somrigt dagtid. Vi har bara njutit av dagarna som varit, och inte gjort så mycket speciellt. Jag har varit till rådgivning med båda två sen sist, och dom växer och mår bra. Det skiljer faktiskt bara 600gram på vikten, och 8 cm på längden, så inte konstigt att dom nästan använder samma klädstorlek.



Nåjaa annars så har jag väl lagt tid på att söka vinterkläder till vintern, och jag hittade en lassiehalare och en fin vinterjacka åt Theo för en tjugolapp, men halaren lär nog bli en extrahalare i nödfall. hehe. Eliah får ju ärva han då. Sen hittade jag ännu en svart fin kaxs halare åt Theo, som vi inte har hämtat ännu, så vi skall ju prova den ännu, men den passar nog. så nu är det bara nå vantar, skor och mössor som fattas!

Ja nog om det. Förra lördagen var vi i bröllop till en av mina bästavänner Jannike och hennes snälla man Björn. Det var så fint och vackert bröllop, och jag önskar dom all lycka och Guds välsignelse.




Inga kommentarer: