04 augusti 2013

hej söndag

Hej på er. Nu sitter jag och dricker kaffe för fulla muggar efter en jobbig natt. Jag låg och vred på mig till klockan 4 utan att somna. När jag väl hade somnat vaknade båda barnen klockan 6, så det var ju inte så lyckat. Eliah fick flaskan och Theo somnade om efter lite ryggsmek. Vaknade nästa gång klockan 9, så det var ju lite bättre, men känner mig inte alls pigg idag, därför försöker jag göra mig pigg med kaffe, det hjälper för stunden åtminstone.

Igår beställde jag en del kläder till hösten, som behövdes. Hade även tagit regnkläder med tog bort dem igen efter lite tänketid, hur mycket använder man dem egentligen? Theo har ju en vattentät höst overall och en jacka, regnkläder är väl inget måste då?

Jag funderar nog en del fram och tillbaka, haha, kanske därför jag inte somnar?!








Inga kommentarer: