31 juli 2013

Sista juli

Snart går vi in i höstens första månad, eller sommarens sista, det är väl bara hur man ser det. Augusti blir en rolig månad, med kalas för både Theo och Matti, och sen gifter en av mina bästa vänner sig, det är så spännande. Oj, jag får ju inte glömma min syster som också fyller i augusti. Kalas på kalas ;)

Annars mår vi nästan bra, Theo är förkyld igen, med hosta och allt, Eliah är också lite krasslig. Jag tycker vi har varit snoriga hela sommaren. Jag har också haft hemsk huvudvärk en tid nu, varje dag, efter en stund blir man nästan van, men vill nog helst slippa den. Det är nog pga. min spända nacke, tror jag.

Vet inte riktigt vad jag skall skriva, bloggtorka kallas det väl. Jaa nu när vi inleder augusti månad börjar jag också godis-strejka, och då får jag ENDAST äta lite gott när det är kalas/bröllop, och jag ser så fram emot att inte äta gott. haha. Det går nog bra skall vi tro. Ha en fin fin dag :)

Inga kommentarer: