24 juli 2013

Nervös

Jag känner mig lite nervös för morgondagen, det blir min första jobbdag på 1 år. Det skall blir så skönt och få göra nåt annat, och komma bort från barnen, mannen och hemmet. Det är inget storjobb, utan jag skall STÄDA.. det känns på ett sätt ganska lyx, eftersom jag städar ju annars nästan varje dag, men då får jag ju inte betalt. haha.

Idag har vi haft fint fint väder, ÄNTLIGEN lite sommar igen, och det ser ljust ut hela veckan, vi skall njuuta till tusen. Anja och Linnea har varit här idag, och vi har ätit tacos! Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var städar du? å vem jobbar du åt?

Ingrid Björkskog sa...

Jag inte en fast anställning precis, och inget fast ställe jag städar på. Firman som jag städar åt har olika projekt på olika ställen, dom slutstädar mest nya bygg.