17 juni 2013

Länge sen sist..

Har inte bloggat på en stund nu, har haft annat för mig. Vi mår bara bra här, allt är som vanligt.
Eliah har fått två tänder nere i munnen och börjat dra sig framåt, och han är snabb. Han älskar att leka i Theos rum, som så småningom blir hans också, det är så mycket och se på. Igår blev han annars 8 månader.
Theo då, han pratar så mycket, munnen går i ett, som jag när jag var i hans ålder. Han är otroligt duktig med stavningen också. Annars sliter han mycket med eksem, jag trodde det skulle bli bättre på sommaren, men nej. Just nu kör vi med kortison salva när det är som värst, vi har t.om. provat med vantar på natten.

Lördagen var jag till Powerpark med 4 av mina 5 systrar. Det var skönt med en dag utan kidsen.

Idag har vi annars haft fullt hus. På förmiddagen hälsade några vänner på, som man inte ser så ofta, det var hur trevligt som helst. Sen kom Lars och William hit då Jennika var i bilskolan. Jag bakade pizza, namnam. Jennika kom också in en stund sen. Nu är jag trött som bara den.

Bjuder på lite telefonbilder från senaste dagarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du provat och ha han helt gluten och mjölkfri?

Ingrid Björkskog sa...

nope, bara mjölkfri. om det inte blir bättre när jag byter sköljmedel så skall vi prova ha han helt glutenfri!

Therese sa...

Kan tipsa lite om att att först smörja med en vanlig fetare kräm alltså nån sorts handkräm eller liknande innan du sätter på kortisonkrämen då är det lite effektivare :) fast det kanske du redan gör? Hoppas det blir bättre iaf!