07 juni 2013

host host...

Här hos oss hostar vi allihopa ikapp. Det är inte alls kul, men det finns värre.
Igår kom min vän Jannike hit, och det var så länge sen sist och det var trevligt. Vi bara pratade om allt vi har missat och lite till.

Idag tänkte vi fara till Västerby, men det blir ju senare när Theo och Eliah har sovit sista dagsvilan. Plötsligt ändrar vi oss om nåt annat dyker upp, men så ser det ut nu iallafall. Just nu ligger Eliah ute och sover, Theo kör på bordet med bilen (han kan inte leka på golvet, utan på bordet skall bilarna vara), och jag njuter en kopp kaffe och tar det lugnt.

Annars våra sommarplaner är inte så stora, när Matti blir ledig skall vi nog bara njuta av sommaren, fara till stranden, med båt, grilla osv. Sen har vi nog tänkt oss en vecka i min hemby, Alta i Norge.
Jag har också tänkt ta så mycket jobb jag får, alltså hoppa in, jag har ju möjlighet när Matti är ledig.

Inga kommentarer: