07 april 2013

Varför

Kan inte beskriva känslan när man ser sitt barn ha så ont att han ligger i fosterställning och gråter. Mitt hjärta gråter.. jag gråter. Tycker han har haft tillräckligt med besvär. Vår älskade Theo. Han fick inte kissa idag, det gick inte, det gjorde så ont. Pappa fick ligga nära honom så han somnade, och han grät sig till sömns. Jag skulle så gääärna ta smärtan istället för mitt barn. Vi var till doktorn och fick mera mediciner.. suck. Det är bättre nu, men jag ser inte fram emot nästa gång han böver kissa. Jag ber.

8 kommentarer:

Annika sa...

Hej!

Jag tycker ni skall försöka boka tid till en ordentlig läkare som utreder Theos problem, det kan ju vara allergi, eller någon annan sjukdom så gör så att han spyr ofta, har utslag och så vidare. I längden kommer ju inte mediciner att hjälpa om man inte vet vad problemet egentligen är.
Hoppas han blir bättre snart!

Ingrid Björkskog sa...

Vi har varit till många olika läkare, men dom ger inga svar. Vi har provat allergitest en tid tillbaka, men visade inga allergier, men det var bara blodprov, så man vet ju inte om stämmer riktigt. Vet ju att medicinerna inte löser allt, men för tillfället när det är som värst funkar det bra. Ja, jag hoppas med att vi får svar på vad som plågar honom snart!

Anonym sa...

har ni prövat hålla mjölkfri o. glutenfri kost åt honom?

Minna Holmborg sa...

Stackarn! Det är hemskt att se sina barn ha ont... :( hoppas det blir bättre snart!

Ingrid Björkskog sa...

Vi kör med mjölfri, nästan hela tiden, men vi har inte provat glutenfri diet. Det kanske är dags!

Ingrid Björkskog sa...

Ja, det är fruktansvärt hemskt. Tack för stöd :)

Anonym sa...

Glutenfri diet borde nog testas snart !! Och verkligen håll sträng diet och inte fuska nu som då !! För att se resultat !

Jannike sa...

Voi stackars älskling! Jag saknar honom så mycket <3 känns som en evighet sedan jag busat med gullungen. Krama honom från mig.