15 april 2013

Måndag, loppis

Idag har jag suttit i timmar med babykläder. Har plockat bort en hel massa som jag tänkte sälja på loppis och det som inte blir såld ger jag bort. Jag var helt förvånad över hur mycket kläder man kan ha efter två bebisar. Jag lämnade också med en hel del som jag inte hade hjärta att göra mig av med. Fixade loppisbord idag, så nästa vecka för jag dit kläderna.

Sen for vi till Västerby några timmar. Vi var bara inomhus idag, regnvädret lustade inte.
Jag har väl inget annat vettigt att komma med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Du kan ju sen tipsa om loppisbords nummer så vi kan fara å se om vi hittar något åt våran prins :-) Säljer du bara små babykläder? Min kille är ju ändå inte mycket mindre än Elia så.. :)

Ingrid Björkskog sa...

Jag kommer att ha nr.22 vid cityloppis från och med tisdagen nästa vecka. Finns kläder i str. 50-74 :)