08 februari 2013

Yesterday

Igår var det full fräs från morgonen. Jag tog barnen med, vi hämtade Alice och körde till touhutalo i Kokkola, där vi var nästan två timmar. Theo var lite försiktig först, och vågade inte riktigt prova, men sen var det ju hur kul som helst, och han ville inte hem. Hehe.

Sen for vi en snabb sväng till Kappahl, jag skulle ha en overall åt Theo, nu till våren, och jag hade dessutom en rabattlapp så den blev lite billigare. Nöjd mamma.

Vi for sen till mina föräldrars och tillbringade resten av dagen där, och när vi for hem kom Anja och Linnea med, dom tog han om kidsen när jag och Alice for till min fasters, som bor ganska nära oss. Trevligt med lite egentid, dessutom sover båda barnen bra på kvällen/natten. Gårdagen var med andra ord en superfin dag. Idag blir det hemmadag och städning. sen på kvällen hoppas man kanske på lite fredagsbesök ;)















2 kommentarer:

Ingrid sa...

Så fine bilder av fine folk <3

Ingrid Björkskog sa...

Takk <3