24 februari 2013

lite gnäll

Idag kommer det lite gnäll från mig. Dom senaste dagarna har varit jobbig. Theo har inte alls varit sig själv. Han gnäller, gnäller och gnäller. Han vill inte äta, och är aldrig nöjd, ingen skillnad vad man gör. Det är nog tänderna som bråkar. MEN att det skall ta så på krafterna, är helt slut i kropp och själ och vet inte vart jag skall ta vägen, lite sömn gör inte saken bättre. Jag orkar bara inte vara glad just nu.. fast det har varit härligt väder idag, neej jag blev inte på gott humör ändå!!

PLUS, att Eliah har feber och är lite små gnällig, och skriker på natten..

ser fram emot ljusare dagar. Giv mig styrka.!!

Mvh zoombie-mamma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett litet tips: om du ännu har kvar mjölk i brösten så kan du prova spruta i öronen. :) Blir i allafall inte sämre av det så.. Bröstmjölk är bra till allt! Styrkekramar till dig när barnen är gnälliga/sjuka
//en mamma (läser din blogg för att du verkar skriva som det är! Utan att försöka försköna vardagen!) tack för en fin blogg :)

Ingrid Björkskog sa...

Tack för din kommentar och för att du gillar min blogg :) det är mycket bättre nu, gladare barn och piggare mamma :)